Friday, June 19, 2009

Gembira Maksimum!

Terlihat saje aku punye title semua dah tahu yang aku tengah happy gaban!
Mana tak nye aku happy babas(ayat rojakan remaja kini), setelah lebih setahun aku tunggu saat ni akhirnye tiba jugak! Apa yang aku tunggu sangat ni adalah.....

TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN- yang akan ditayangkan 24hb ni. Ditambah pula aku tunggu sejak aku dapat tahu pakcik aku Si Micheal Bay tu mule shooting filem ni. Tak melonjak-lonjak aku bila masuk je bulan Jun nie. Dah tentu-tentu aku tahu apa yang aku tunggu akan aku dapat.
Lagi Bestnye ni, aku pergi dekat sepuluh orang(10). Hahaha!!
Dapat tiket firstday n firstshow lagi taw!(Memang aku idamkan sangat!)
IMAX lagi der....
Gumbiranye aku, janji berdua last-last SEPULUH!


Apa-apa pun memang aku happy! Esok kena pulang ke kampung ikut family aku ziarah OPAH aku yang tercinta di-PAHANG! Memang susahlah aku nak ditalian(on9). Hehehe!

Harga Tiket semua sekali RM110(sumbangan dikeluarkan oleh AKU, VJ dan ARIF). Korang yang ikut bayar balik kat kitorang yang bayar dulu ni! Tak jadi nanti, lebur duit kitorang.(Apa-apa pun korang kena bayar jugak!) KIMEK! "Maaf Tercarut denga sopan"

p/s: Aku sebenarnye tak berapa minat balik kampung sebab 2hari 1malam je, aku setuju jelah. Malas nak argue lagi!


No comments:

Sumber Tenaga Patraque