Monday, March 28, 2011

Lamanya....


Ha.....! Dia dah mai dah.... Tu dia!!! Hahaha.... Berkurun aku rasa aku tak update blog ni.... berjimak hampir setiap hari dengan assignment yang tak putus-putus dari lecturer. Indahnya hidup, rasa seperti seorang yang terpelajar rasanya kalau macam ni. Tapi sah-sah aku bengap juga! Penat... Sistem pemikiran aku semakin lembab... Kena service ni! Service over, 10:0. Begitulah nisbahnya antara kesibukan kerja memerah semua tenaga aku, dari bersuka ria. Hilang semua tenaga jantan aku! Hari-hari hambakan diri pada assignment yang melambak. Aku rasa macam nak buat hubungan intim je dengan assignment aku semua. Selamatlah kumpulan In-team tak kasi, kalau tak lama dah. Hahaha. Dah aku merepek apa? Trafik blog aku dah cam jalan kampung lenggang je.... Kerajaan PATRAQUE kena lakukan sesuatu ni! Tiada tarikan lagi blog aku ni, selain aku yang main tarik tali dengan assignment aku. Main tarik tali (lagu elyana)~ MEREPEK-MEREPEK! Dah... Harga kerepek dekat fakulti aku 2 ringgit. Apa aku cakap ni... Dah la! Tak siuman lagi... Ini semua sebab osman... Ntahlah, aku pun dah blur....  Bye!

No comments:

Sumber Tenaga Patraque