Wednesday, November 18, 2009

Coretan Dari Panggung -2-

Alahai cuti semester, baru saja mula sudah ada yang mengajak kesana sini. Tak kisahlah pergi mana pun. Memang aku sedar kalau aku cuti ni, confirm-confirm kakak aku yang tersayang ni ajak aku ikut pi merayap(dua beradik je, adat la rapat). Marilah ikuti dialog beliau....
"Adik, jom rabu ni kita pergi tengok movie 2012..."
Nah! Penangan apa entah satu Malaysia nak tengok cerita tu... Hahaha! Tapi aku tak nafikan cerita tu mampu tarik ramai datang ke panggung. Sudahnya, terpaksalah aku tengok dua kali cerita ni. Apa salah melayan kakak aku sorang nie... Lagipun 2012 mampu buat aku tidak berasa bosan untuk tunggu dua jam setengah melayan jalan ceritanya yang padat dengan segala aspek yang perlu ada dalam sebuah penceritaan zaman ini.

------------

Jangan jealous la.... Second round ni aku tengok dekat IMAX. Tempat dimana skrin Gadang ditempatkan. Hahaha!!! Puas beb kali ni. Cuma aku perasan lainnya crowd dekat KL ni tak best macam dekat Melaka. Tengok sampai bertepuk tangan pada scene yang rasanya sepatutnya diberi penghargaan pada director, dengan pengaturan yang baik. Apa-apa pun, IMAX terbaik!

p/s: Twilight Saga: New Moon - Ini Sudah Tak Tahan 20/11/09 mesti maw tengok! Hehehe...

No comments:

Sumber Tenaga Patraque