Friday, February 6, 2009

Usia Bukan Ukuran

Kalau dulu orang selalu pertikaikan sifat pelupa tu dengan usia. Tapi kalau sedarlah kan, semuanya bergantung pada diri kita jugak. Nak contoh? Meh, aku ceritakan. Hal ni jadi pada aku sendiri jugak, memang malu tapi itu yang terjadi aku boleh bantai lupa E-Mail aku sendiri. Entah apa yang aku silap makan sampai lupa E-Mail sendiri, nak salahkan ibu mengandung tak boleh. Nak taknak dia mak aku jugak. Hehe... Aku anak yang lahir tak cukup bulan. Mengikut fakta kajian orang barat, anak yang keluar awal dari sepatutnya cam aku ni memang ada masalah mengingat. Sekarang memang aku mengaku perkara tu jadi pada aku.

 Berbalik pada cerita E-mail aku, sebenarnya aku silap tulis sebab lupa dan membuatkan aku buat lagi satu E-Mail dan akaun Blog ni. Saudara! aku bukan orang baru nak belajar tulis blog ye. Hehe... Tapi kes aku ni pelik, selalunya orang lupa "Password" aku ni lupa E-Mail. Pekejadah yang dah jadi ni? Salah makan ke? Tak silap aku, aku punya pemakanan okey jew. Hehe..

Ah! Sudah...!! Aku nak bermula balik. Jangan kacau aku nak "merepek "! Ehehe...

Patraque tak mati cuma koma seketika menunggu masa Tuhan bagi jalan untuk terus "merepek" kat sini.

No comments:

Sumber Tenaga Patraque