Friday, February 20, 2009

Lemah Dan Tak Bermaya

Badan ni kadang aku rasa nak berjalan pun payah, tapi kalau tak berjalan matilah aku. Apa benda pun tak boleh buat. Letih dan Lemah dah tiba-tiba sebati dalam diri ni. Entah apa yang aku letihkan? Hari-hari aku tension walaupun dari luarnya aku nampak selalu senyum. Ada masalah? Memang manusia takkan lari dari masalah, percaya tak? Sebentar lagi pasti kau akan ada masalah paling senang masalah payah buang air. Hari-hari ada masalah cuma manusia ni lain isu masalahnya, bergantung pada kita juga macam mana nak handle. Masalah boleh jadi berlaku dengan kawan, masalah kerja, masalah belajar. Dah akhir minggu pun sekarang. Orang asyik dok sibuk happy jumpa keluarga bagai, aku kat sini dok tertekan. Asyik letih jew, aku pun tak tahu kenapa? Dah tu moody dan takde mood. Bukan sifat aku macam tu, aku sendiri tak suka macam tu, tapi ntah mana datang moody nie. Dah la, dari lagi teruk aku merepek baik aku berhenti sekarang. 

P.s: AKU BUKAN TENGAH STONE OKAY!!

No comments:

Sumber Tenaga Patraque