Saturday, May 22, 2010

Update La Sikit....

Assalamualaikum! Berita penting... hahaha! Takde la penting mana sgt pown....
Okay, nak senang cakap sekarang semester break. Dah semester 5 berada dalam program Diploma Komunikasi dan Pengajian Media Ni. Hurm... Letih memang letih, tapi dah habis 5 semester pown dah boleh relax, semester depan 1 final paper dan 2 subjek. Nak buat apa dekat rumah....??? Makan tidur... Sorry yer.... Bukan cara aku... Kerjalah, janji tak nampak sangat macam melepak je dekat rumah. Lol.

Kerja sbg promoter, kali ni lebih semenggah sikit la kerja aku. Kalau dulu asyik2 dok jage underwear sampai kawan aku tanya "Ko takde hati nak jage panties lak ke?". Lol. Well, now thing has change. I'm not on that kind of field expertise anymore. Sikalang wa kilija juai itu luggage, lu ala taw ka itu luggage? Itu bag busa2 punya. Lol. Itu jelah aku boleh jwb kalo mana2 kwn aku yg tnya lagi psal kerja.Malasla nak panjang2, nanti update lagi banyak lagi cerita boleh cerita.

P/s: Rajin datanglah Parkson The Mall berdepan PWTC, sana wa kerja. 3rd floor ya! Sana ada warehouse sales from 26th May till 6th June. Mai la kalo hangpa nak barang murah! Lol. :P

No comments:

Sumber Tenaga Patraque