Tuesday, February 8, 2011

Aku Tak Suka Dengan Blog Yang COPY PASTE.

Gambar Ehsan: Ada nama dalam gambo tu, baca sendiri! 

Terang dan tak lagi bersuluh, korang baca tajuk yang Maha kurang ajar tu pun korang dah faham. Bukan dengki tapi nampak kotor. Pemikiran dibawa-bawa untuk makin sempit. Oi! Kalau macam tu budak sekolah rendah pun dah boleh update blog hari-hari. Mana budak tu nak dapat sumber? Tak susah... Nak aku senaraikan? Boleh je...

NI HA!:

Utusan Online
Kosmo Online
Harakah Online 
*pun boleh la kalau budak tu nak nampak hebat dalam politik.

Nak lagi? 
Suka bagi tips kan? Ni tips aku boleh bagi...
Kau pergi blog orang lain, lepas tu kau baca sampai buntang mata.
Rasa agak ilmiah, dan kena dengan diri kau.
KAU COPY PASTE-lah!!!!!!!
*ni sebab banyak cerita kau tak kena langsung dengan diri kau. Cam PELIK!

Lepas tu bila dah ramai follower, eloklah kau ucapkan terima kasih dan Alhamdulillah. Hahaha! Sedangkan penulisan kau, altered sikit je~ Sekejap, jangan lupa gunakan TAJUK yang DUDUK DITANGGA TERATAS CARIAN GOOGLE. So, nanti senanglah orang view blog anda. LOL. 
*aku dah tak larat senggih sambil taip sume benda dkt atas tu. Percayalah, aku rasa kesungguhan dan kebodohan orang yang berkaitan.

Jadi, benarlah kata aku tadi kan? Anak kecil pun mampu update blog kan? (muka penuh keyakinan)

Ini buka surat layang atau apa-apa yang aku maksudkan apa-apa. Ini nasihat pada yang terasa. 
*terasa? Sorry.. Sorry... Ada aku kesah? Berubahlah weh~

Kesimpulannya, nak cari makan guna NUFFNANG je. *siapa tak tahu, google pls Kalau aku suruh tulis sendiri, gagap anda nanti. LOL.

Nak popular dan ada identiti serta mampu dipandang hebat?
Ikut cara dorang ni.

DAH, PUAS HATI AKU!!!

P.s: Aku punya lappy dah jadi desktop. Entri lain aku cerita pasal ni.

4 comments:

Miss b said...

huhu

jgn la emosi sgt. hihi

Pena Derhaka said...

emosi perlu...
penceritaan makin hebat...
bak cerita fantasi....
strategi mainan minda medium pena...
biasalah~
LOL

Bulan Purnama said...

haha, biasa la tuh.. penggemar baca surat khabar online! hehe

Pena Derhaka said...

admin, hahahaha!!!
cam good2 kan?
:P

Sumber Tenaga Patraque