Thursday, February 10, 2011

Laptop Menjadi Desktop: Realiti Atau Fantasi!

Seperti yang aku janjikan pada entri yang lalu. Tajuk aku kurang suka, macam haram. Tapi itu je aku boleh fikirkan. Bacalah...


Malu nak cakap tapi apa boleh buat kalau dah takde duit tu, kenalah buat cara takde duit. Nanti karang aku membazir semata-mata untuk benda ni je memang alamatnya aku makan biskut kering je la sambil cicah air kopi. Tak sanggup aku pagi, tengahari sambung ke malam meketadarah*cam salah je aku eja macam tu.

Hal ni bukan pasal manusia, ini pasal benda. Benda yang aku sayang, yang korang pun sayang. Bukan senang dapat, melaburlah jugak. Ini berkenaan Laptop aku! Macam pakar inovasi aku sekarang*inobasi bolehla!

Oleh demikian ianya melibatkan hal laptop aku kini dah transform jadi desktop. Mesti korang dengar macam bestkan? Beli laptop, cukup tahun jadi desktop. Mengarut! Takkan jadi macam tu. Tapi macam ni:



Bersambung sana sini, memang dah half laptop dan half dekstop*jangan nak gelak! Aku tahu cam bodoh... Haha. So ni je aku mampu buat untuk berjimat. Kalau koyak poket aku nk mendapat yang baru. Ini sume angkara backlight! Terpaksa aku buat macam ni, janji dapat online, update blog dan buat assignment. LOL

Pakar Inobasi Babi kan aku? :P

P.s: 1. PTPTN tak keluar lagi, sakit oi T_T
2. Kalau baiki Backlight RM230, tak mampu!
3. Aku mula belajar bercukur (bersyukur) Haha!

No comments:

Sumber Tenaga Patraque