Friday, August 19, 2011

Berkat Bulan Puasa: Ini Pengalaman Aku.



Gambar Hiasan

Berkat,
Berkat bulan puasa. Apakah berkat yang korang dapat pada bulan puasa ini yang korang dapat rasai sendiri? Bagi aku adalah berkat apabila segala nikmat dan rezeki yang aku terima mudah dilawaskan. Dengan erti kata lain bulan puasa ini perut aku menjadi sangat-sangat lawas.

Lawas,
Sememangnya aku tak nafikan kalau bukan bulan puasa pun memang aku lawas, tapi hal ini lain sedikit. Demikian adalah kerana aku merasakan, hanya dengan memakan beberapa potong Roti John, air segelas berserta kurma sudah mencukupi untuk aku bergegas ke tandas. Sedang orang lain sibuk menjamu selera, aku pula sibuk menjamu punggung aku dilubang jamban. Hahaha! Lantas, selesai teruslah aku menguruskan ibadat fardhu Maghrib... Sememangnya berbuka aku tak selalunya makan dengan banyak dahulu kemudian pergi Uk-Uk... Hehehe.

Maaf,
Sorry entri kali ni agak jijik, ini pun dah terasa ni tapi ku gagahkan juga menghabiskan entri ini.

p.s: Bye! Nak pergi Uk-Uk dah... Hehe! Mau penuh mangkuk jamban neh! :P

2 comments:

NuR SYaZWaNi MoHaMaD NooR said...

psst..kite same rr..HAHAHAHA!!

PATRAQUE said...

wah! sama eh? best pown ada, tak best pown ada... hehehe...

Sumber Tenaga Patraque