Monday, August 22, 2011

Aku Tak Sedar Diri!


Gambar Hiasan

Waktu aku tulis entri ini, suasana diluar rumah sedang hujan dengan lebatnya. Dan aku tidak mampu melelapkan mata walaupun aku hanya memperolehi 5jam sahaja waktu tidur sejak dua hari ini.

Baiklah, tujuan aku kali ini sebenarnya bukan nak cerita diri aku yang tak sedar diri. Topik pokok disini, diri aku tidak sedar yang aku telahpun mencapai entri yang ke-100 semalam. Macam lebih kurang je bunyi, lantaklah. Proceed! Dalam entri tu aku membebel pasal spek mata aku yang rosak. (LINK)

Selepas aku dah publish, aku pergilah melayan facebook, melayan video-video di youtube. Kemudian semasa aku nak tengok perkembangan blog aku iaitu ada ke orang komen, shout ke atau visitor yang hadir, barulah aku sedar tika itu aku baru sahaja melepasi jumlah puluh berganti ratus. Yay! 100.... Al-maklumlah, aku ni bukanlah rajin update blog. Bila jadi macam ni agak terkejut dan terujalah. Terukkan aku? Haha. Kiranya entri yang korang sedang baca ni adalah yang ke-101. Lagi cantik nombornyakan? 101 Dalmation. Comel macam anjing! :P Semoga korang yang baca pun menjadi comel juga seperti anjing-anjing tompak berikut(gurau je).

Buktinya!
 (Klik Gambar Untuk Besarkan)


Itu je cerita aku, bukan ada apa-apa pun. Hihihi!

p.s: mai la lagi next time yang dah baca tu. mana tahu sebab korang aku boleh capai entri ke-1000 pulak. Hehe.

4 comments:

Unknown said...

suke lar tue entry dah banyak..

Pena Derhaka said...

mstilah suka.... tak ramai view pown takpe.... atleast ada gak orang cam awak yg bce.... :)

Aini Azman said...

pengsan =P

Pena Derhaka said...

meninggal....! :P Hahaha!

Sumber Tenaga Patraque