Wednesday, January 26, 2011

Hipokritis Berkerajaan Dalam Diri. Itu Transformasi Kotor!

"Jangan Hidup Dalam Hipokritis. Engkau Bukanlah Seorang Insan Seperti Sekarang. Engkau Hanya Melakonkan Watak Yang Diri Kau Inginkan. Nampak Lawak! Tak perlu Berubah, Become A Nerd Is Much Better Than Act Like A Stupid Person. POSER! LOL."
(Berikut adalah bingkisan dari status facebook aku semalam)
Marah betul ye aku? Dengan siapalah aku marah sangat ni. Aku ni bukan jenis suka emo dengan orang. Cuma pemerhatian aku pada setiap manusia yang terus berjalan di atas muka bumi ini yang melucukan, ada juga yang menjengkelkan dan yang mampu buat aku berasa kesian dan simpati.
Dalam hal diatas memang nampak sangatlah aku bukan sedang bersimpati. Sedang mentertawakan seseorang? Possible.... Hahaha. The true is aku tengah meluat dengan seseorang yang aku ketogorikan sejak awal tadi sebagai yang menjengkelkan. Beb! Korang kalau orang yang korang kenal dekat luar selama ni pendiam tetiba dalam facebook macam dialah paling loud korang rasa pelik tak? Mestikan?*tak pelik diam, teruskan membaca!
Bukan tak boleh berubah cik kak oi!*sah-sah pompuan.. Dulu bukan main cakap pun tak reti, senyum dengan orang pun macam ye tak ye. Wanita melayu terakhir sangat! Selang beberapa tahun, jumpa dalam facebook bukan main lagi kau yer? Status semua nak mega, macam dia tu kaki borak sangat. Pandai komplain hal orang weh! Paling tak boleh blah, dah pandai mencarut, memaki, dan segala "me" la. *dia tak melan*** yer. Hahaha! Siapa tahu?
Dan dengan ini saya ingin menyaran semua pembaca blog saya yang mana mempunyai account facebook atau twitter.
Please be yourself when doing social networking activities, especially with the ones that know you in reality. You don't have to change yourself in this virtual realty, because people like ME will laugh and found out that you are just more than a clown that act to satisfy people around them.
P.s: I'm a clown, but I'm act for taking advantage to those people that giving fully attention on my act. Till they don't even know that somebody had just stole something from them. 

No comments:

Sumber Tenaga Patraque