Saturday, January 1, 2011

Seperti Yang Aku Janji.

Beberapa hari yang dulukan aku ada janji dengan korang kepada siapa yang mengikuti blog aku.Aku akan dedahkan traffic dan stats aku pada korang macam mana aku boleh capai 500 readers tuk blog ni. Bukan nak berlagak cuma aku nak share apa yang aku capai. Kalau korang baca entri (sila tekan link) aku yang hari tu aku rasa korang faham.

Audience!
*sila klik untuk lihat lebih jelas

Aku fahamlah kalau orang Malaysia banyak view blog aku ni. Apa masalahnya lak dengan United State tu pulak? Diorang cari apa? Faham ke dorang apa aku tulis ni. Haih!

Overview!
*sila klik untuk lihat lebih jelas

Setakat ini tentang percutian ke kampung aku masih menjadi peneraju utama topik paling teratas yang di view oleh sekelompok pembaca. Dan aku perasan mat saleh yang dari United State banyak view pasal benda ni. Apa yang korang faham ha?! Bukan aku cerita dalam english weh~

Hahahaha!
Walau macamana pun aku sangat berpuasa hati dengan pencapaian aku sekarang dan aku akan berusaha untuk terus menulis untuk keseronokkan aku. Ribuan dan jutaan dan tak tahu berapa banyak lagi aku nak berterima kasih pada korang-korang yang terus membaca blog aku. Yelah! Kau lah ngok yang tengah baca nie. 

P.s: 2011 pun dah bertandang. Doakan kejayaan aku ye kawan-kawan. 






No comments:

Sumber Tenaga Patraque