Sunday, January 9, 2011

Koleksi Payudara Mantap!


HA! KENA TIPU.....! 
*kalau korang buka entri ni sebab tajuknya jew

Aku pelik dan heranlah. Kenapa masih ada perempuan yang sah-sah gemuk gedempol masih lagi nak pakai baju  ketat metat *betul ke nie. Diorang ni tak sedar ke yang diorangnye perut dah la buncit ngelebeh lak tu. Apakah mereka rasa mereka seksi? Aku rasa bila aku tengok je mula rasa terseksa. Mana taknye, terseksa sebab aku muntah-muntah lepas tengok manusia berbadan cempedak yang hampir masak serta berbungkus ketat bagi memastikan tiada serangga perosak memakannya. Tapi dalam kes ni, kalau serangga nak makan lagi bagus. Tak aku nafikan memang kadang-kadang buat aku geli hati tengok. Mula-mula seksa lepas tu jadi bahan gelak. Macam haram! Hahahaha....

Apa-apa pun aku ada sebuah kesimpulan untuk hal ni.

Kesimpulannya, akibat kebesaran payudara atau tetek dalam bahasa mudahnya - semakin berkembang mengikut tubuh lantas "si gemok" tak perasan yang perut dia ngelebeh atau buncit ini dek kerana tetek yang menjadi penghalang untuk mereka lihat sendiri spare tire diorang . Hahaha....

Bukan tak boleh nak tengok dekat cermin, tapi kenalah guna cermin yang betul-betul beso! Aku bukan kutuk cuma hina sikit... Ada masalah? Sila telefon 999! Untuk kesedaran jugak. Jangan berpegang pada
"BE YOURSELF" sangatlah. Masyarakat menyampah, nampak jijik.

P.s: Kalau terasa mintak maaf, manusia sekarang kena straight forward kalau tak susah nak faham.

-Selamat Beramal-

9 comments:

ira_muar said...

setuju!! ^_^

PATRAQUE said...

ira, hahahaha.... mekaseh...
tak terasakn? bagus... kekalkan penampilan anda~
:)

+miss humairah+ said...

nak setuju gak,heh

+miss humairah+ said...

nak setuju gak,heh

PATRAQUE said...

humairah, ahahahaha...
sila2... setuju tak salah...
kalo tak stuju tu pelik...
:P

Redzuan Kassim said...

awek hot...
wakakaka

PATRAQUE said...

awek je hot...
hotDOH!
Hahahaha...

Zalikha Zahriman said...

hahahahaha...lucah!
berterus terang sgt ko nihh..;p

PATRAQUE said...

eh....
salah ke..?
takkan ni salah satu pendekatan dakwah masa kini...
tak faham, meh aku bg faham..

ahahahahahah!

Sumber Tenaga Patraque