Monday, January 31, 2011

Tandus Dan Kering

Rajah 1.1 (sila klik untuk imej besar)

Berikut adalah rumusan keluar masuk pengunjung ke blog ni. Pejam celik rupanya dah akhir bulan Januari. Macam tak percayakan? Kena percaya. Masa sekarang bergerak lebih pantas dari kita ni. Aku ni rasa macam tak cukup je hidup dalam masa 24jam sehari. Nak extra boleh? Boleh tapi akulah jugak yang tak cukup tidur nanti. Hahaha! 

Apa yang aku boleh rumuskan dengan rajah 1.1*macam buku teks sekolah! diatas ialah ianya sebuah kegagalan. Aku gagal menandingi bulan 12 punya jumlah kemasukan pengunjung. Adakah aku tandus idea? Mungkin akbiat dari keletihan yang aku hadapi hari-hari. Kelas aku masuk pukul 8 pagi balik 10 malam. Mana ada masa aku nak luangkan untuk kekasih cyber aku seekor nie. Memang terabailah jawabnya!

So, azamnya hendaklah terus ada... Aku akan memperbanyakkan lagi update aku lepas ni. Dengan topik bukan omong kosong. Segala yang segar dan  ilmiah (dalam persepsi aku!) akan aku sajikan!

P.s: Selamat Menyambut Bulan Februari dan Selamat Hari Wilayah!


4 comments:

Muhammad Azim said...

hehehhe sbar je la ingatkan ape latd..^_^

PATRAQUE said...

lorh...
ko ingt pasal apa td?

Mejuez said...

yes! bersemangat nampak! teruskan mencari idea-idea berilmiah serta content sempoi...! kasi kontroversi lagi hit...! :D

PATRAQUE said...

ahahaha!
nasihat yang baik utk kepentingan blog ni insya-Allah akan dituruti...

Sumber Tenaga Patraque