Tuesday, December 28, 2010

Penantian Yang Ditunggu (500)


Ini sebuah penantian yang agak lama. Hahaha. Aku sedang menanti pembaca atau pengunjung yang ke-500 blog aku. Atas daya usaha dan kerajinan kalian sebab baca blog aku yang tak seberapa. Mencapai yang ke-500. Akan ada satu sisipan perjalanan blog ini. Bagaimana ianya mampu mencecah angka tersebut. Setelah sekian lama, blog "hidup segan mati tak mahu" ini dipelihara sehingga mampu bertahan. Secara jujurnya, aku bangga dengan pencapaian sekarang. Apa yang membuat aku akan mencapai angka 500 mungkin aku akan utarakan selepas aku mencapainya. Aku akan dedahkan serba sedikit tentang stats aku. Dan dari mana trafik aku. Sebab apa yang aku boleh cakap, sepanjang blog ni "hidup" aku pun ada rasa pelik. Apa yang pelik?

Nantikan apabila aku mencapai angka 500 dari segi pengunjung atau lebih dikenali di blog aku ni pada kolum, "Jumlah Pelancong Yang Hadir". Apa yang pelik? Siapa yang banyak membantu kemajuan yang aku capai sekarang akan aku dedahkan nanti. Korang mana yang selalu ikut blog aku, kenalah tunggu entri cecahan 500 itu. Walaupun aku sedar, tak ramai yang tengok blog aku ni(sedih sambil menjebikkan bibir). Hahaha. *chill-lah bukan aku kesah sangat! 

"Write For Fun, Pleasure Come First"

P.s: Tengok blog orang sampai berjuta pembaca jealous gak, biasalah aku pun manusia. 

No comments:

Sumber Tenaga Patraque