Saturday, December 25, 2010

Cokelat dan Candy Di Hari Natal


Selamat Hari Gatal.....! Oops.. Salah... Hari Natal. Hehehe. Mari bernatalan... *ini cam member aku dari indonesia cakap. Tahukah anda bahawa hari gatal, aduh salah lagi. Natal lah! Hari Natal ni, disambut oleh orang Kristian? Atau Nasrani? Mestilah korang tahu, takkan lah orang asli lak. Eh! Ada gak la kalau dia beragama Kristian. Hahaha. Aku bukan nak cerita apa sangat pun, ni just saja intro alang-alang dah Hari Nakal. Aduh salah lagi... Hurm... Lantaklah...! Aku panggil krismas la senang.

Malas nak update blog sebenarnya tapi tak tahu kenapa tangan ni gatal nak tekan jugak button New Post tu. Macam haram. Aku tak sanggup andai blog ni aku layan sama seperti Facebook. Mulalah nanti apa pun tak jadi.  Hurm... Apa aku merepek ni.
Dah la, diamlah kau!

p.s: Aku pergi dekat Surau Seksyen 7, solat jumaat semalam. Gila ekstrimis imam (indonesia) yang bagi khutbah tue. Aku seakan dah macam taknak ucap Selamat Hari Krismas atau Merry Christmas dah. Tapi bila fikir balik, semuanya berkait dengan niat dan latak belakang disesebuah negara pulak. Selamt Beramal Semua.

No comments:

Sumber Tenaga Patraque