Friday, December 17, 2010

Masa Untuk Bercuti Dah Habis!


Ha... Dah takde syak lagi aku dah berhenti dari berehat. Banyak kelebihan berehat ni. Tenang sikit kepala otak aku dari nak memikirkan hal apa yang aku nak tulis dalam blog ni. Blog ni pun bukan ada orang kunjung sangat. Beriye je aku letak stats dekat bawah tu, adalah berap ketul je tengok blog nie. Lantaklah aku tulis bukan untuk korang, taknak baca sudah (dalam hati "bacalah....") Haha. Dah malas nak merepek panjang. Apa yang aku perbaharui korang boleh tengok sendiri. Aku suka? Mestilaaaa.... Korang? Tak suka hantam cukup-cukup (janganlah sampai membinasakan aku). Sampai sini sahaja. Entri pertama selepas cuti sakit blogging. Aku nak sihat-sihatkan blog aku! Bye~

4 comments:

Anonymous said...

aku ni ada2 jugakla bberkunjung.

PATRAQUE said...

siapa lak ni..?
sial sertakan nama...
mana tahu aku kenal..
ehehehe!

ayahanda BBBB said...

berwajah baru.. styloq!!!
seleme bebeleoq

PATRAQUE said...

siapa plak nie..?
ayahanda mana lak nie..
gile la..!!!
mekaseh...
:)

Sumber Tenaga Patraque