Thursday, December 23, 2010

Mie Seedap Bakal Tambah Jumlah Keluaran Bermula Awal Tahun Ini DiMalaysia

Semengkala akan datang ini, bermulalah dimensi baru apabila kembali bergelar pelajar. Dengan itu aku pun akan muflis... Yay! Lepas tu bermula dimensi belajar makan mee segera berkaton-katon. Membotakkan kepala lagi malah juga mampu menambahkan berat badan (atas pemerhatian saitifik, siapa terasa jangan marah!). Hahahaha!

Aku mungkin masa dulu jarang makan mee segera ni, nampaknye hidup dah merempat kenalah sewa rumah dengan kos pembelajaran yang sudah sedia ada mahal nak mampus! Entah bila kerajaan aku nak bagi biasiswa! Dan dek kerana segala kesengsaraan itu aku rasa macam nak mula makan mie sedaap!

Oleh itu seruan kepada tokey-tokey mee segera, korang dah bole buat pengeluaran lebihan. Kami akan beli!
Ini bukan janji, tapi pasti!

p.s: rumah sewa je diposit je dah Ber-K-K(ribu), yuran lagi, ptptn dpt lmbt, medical checkup? aduh! banyak benda nak kena uruskan.

Semuanya
$$$

2 comments:

dabuldahi said...

medical cekap pun kena bt lagi? biar ben??

haahahahah.. hang nak tau dak... hang tak caya tanya budak2 level.. dalam bnyak2 mee segera.. aku paling tak suka mee sedap.. mee goreng sedap tu.. bila aku makan mest pening kepala..
aku suka tomyammmmmm

amirulhasriq said...

yeahhhh ! macam ni ah aku suka . boleh paw junior sekoq sekoq ! hahahaha

Sumber Tenaga Patraque